tiistai 11. syyskuuta 2012

Suutinta vaihtoon.

 On taas aika vaihtaa suuttimia Mannin myllyyn. 2500 tuntia on huoltoväli. Raskasöljy 380:n hioo nopeasti suuttimen kärkeä. Raskasöljy ruiskutetaan n. 120-130 asteisena pyttyyn.
 Lasken kraanalla suuttimen reikään. Kiukaan päällä saa aamulöylyt bunkrauksen jälkeen. 195 tonnia painava diesel lämmittää "mukavasti".
 Siellä on neljän venttiilin keskellä ja momenttiin 250 Nm.
 Musti kiinnittää ruiskutusputken "HotBoxissa". Väli on melko ahdas ja lämmin.
 Kone on kolmessa kerroksessa, kuvassa ala- ja välitaso. Isompien luukkujen takana on veivimonttu.
Kyltti on koneen venttiilikopassa, lieneekö edes tarpeellinen?

Ei kommentteja: