
Aamulla lastia puretaan, sitten uusi kuorma ja kotiinpäin kohti vapaata.

Viimeinen päivä ennen vapaita kului apukoneen huollossa. Suoritettiin levylämmönvaihtimen pesu painepesurilla.

Levää ja simpukkaa tarttuu kiinni jolloin paineet nousevat. Puhdistus on tehtävä 1-2 kuukauden välein ja näitä jäähdyttäjiä on useita.

Säädettiin samaan aikaan venttiilit joita tälläisessa suorassa kasissa on 32 kpl.

Konetta pyöritetään paaksimoottorin avulla jossa sopiva alennusvaihde.

Nämä ovat tälläisia krouveja koneita eikä mitään formuloita. Tehoa ja vääntöä on enemmän.
36 mm:n avaimet sopivat venttiilinsäätöön.

Lopuksi vielä nokka-akselin nokkien tarkastus. Nokka-akselit on pätkistä kasattu jotta kuluneen nokan takia ei tarvitse vaihtaa koko jöötiä. Oikealla näkyy paaksikone.

Laivakoneet on melko mustia sisältä kuten näkyy. Joka akselinpätkässä on kolme nokkaa ja sen jälkeen pulttiliitos. Kaikki oli kunnossa joten luukut kiinni ja lomille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti