Hurikaani oli pyhkinyt yli ja jättänyt rannat lohduttoman näköisiksi.Kun tuulet puhaltavat yli 70 metriä sekunnissa menee betonikin palasiksi kuin hammerilla piikkaisi.
Finnjetin konevalvomon kahvinurkkauksessa kokki Ati ja sähkö Pekka.
Hinaajat auttavat valtamerialusta kaijaan.
Eräänä päivänä kävimme Death men`s reefillä sukeltelemassa koralliriutoilla.Siellä piisasi rauskuja,haita ja barracudaa.
Jenkit käyvät kalassa täällä sillä Miami 90:n mailin päässä.
Jotain pikku snappereita saatiin ongella vaikka isompaa yritettiin. Omat saaliini olivat täällä melko vaatimattomia.
Heitteli verta ja maksanpaloja jotta saisin hait paikalle mutta turhaan.
Msc;n laivoja riittää Freeportissa.
Konttiliikenne oli melkoista,satamassa kävi päivittäin muutaman tuhannen TEU:n konttialuksia.
Upeat hinaajat hemmoilla.
Elämää Bahamalla.
Anan(vasemmalla) kanssa drinksuilla sportsbarissa.
Taas baariin. Ana ja Pekka.
Tauon paikka.
Uusi ilmastointikompressori vaatii sähkö- ja putkitöitä.
Uden ilmastointikompressorin asennusta,jotta saadaan lisää jäähdytystehoa tropiikin liikenteeseen.
Päivämestarin pöydän äärellä taukoa pitämässä.Konehuoneen lämpötila paikoin 57 astetta Celciusta.
Pelastuslauttakraanat vaatii joskus ammattimiehen huoltoa.
Uusia laiteasennuksia Brygälle.
Pohjatankkeja piti tarkastaa vielä ennen Alangin hietikkoa.
Komeet hinaajat oli näillä latitudeilla.
Konereparit huilaa matkalla bubiin.
Poosu ja sähkö.
Illoin Sports bar veti meitä puoleensa,vastasi suomalaista lähiöbubia.
Sataman paikallinen sportsbar.
Sähkömies tilaa uutta kierrosta.Raskas työ vaatii raskaat huvit.
Törmäsimme Finnjetin tulevaan konemestariin Lucayan beachin rantasapissa.
Alus sylkäisi takaluukusta kolme pikkualusta.Veneen pohjassa oli hieno valaistus.
Baaritiskillä oli värikästä jengiä.
Paikallinen kalastusaluksen kippari lupasi ottaa meidät päiväksi alukselleen kokeilemaan siiman kireyttä,sekin jäi kokematta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti